Partiële herziening Meer en Duin 263 in Lisse vastgesteld

woensdag 21 september 2022

Partiële herziening Meer en Duin 263 in Lisse vastgesteld

De gemeente Lisse heeft op 15 september 2022 de partiële herziening Meer en Duin 263 Lisse vastgesteld.

Het raadsbesluit en de vastgestelde partiële herziening liggen gedurende zes weken van donderdag 22 september 2022 tot en met woensdag 2 november 2022 ter inzage in het gemeentehuis van Lisse. Om de stukken op het gemeentehuis in te zien kunt u een afspraak maken met Renate van de Nes. Tevens is de vastgestelde partiële herziening met identificatiecode NL.IMRO.0553.bpmeerenduin263-Vax1 digitaal te raadplegen via de website www.ruimtelijkeplannen.nl en via de gemeentelijke website www.Lisse.nl.

Inhoud

In de vastgestelde partiële herziening is een uitsterfregeling opgenomen om tot verwijdering van de aanduiding voor de aanwezige massagesalon te komen. Massagesalons zijn niet wenselijk op het bedrijventerrein. De ruimtelijke uitstraling van de functie, een dienstverlenende uitstraling, past niet op deze locatie binnen het bedrijventerrein.

Tegen het ontwerp partiële herzieningsplan zijn geen zienswijzen ingebracht, waardoor de partiële herziening niet is gewijzigd.

Beroep

Met ingang van de dag nadat het besluit ter inzage is gelegd, kan daartegen binnen zes weken beroep worden ingediend. Het instellen van beroep is mogelijk gedurende de terinzagelegging tot en met 2 november 2022. Het beroepschrift moet u sturen naar de Afdeling Bestuursrechtspraak van de Raad van State (Postbus 20019, 2500 EA Den Haag).

Informatie

Voor vragen kunt u contact opnemen met Renate van de Nes, te bereiken via het mailadres r.vandenes@hltsamen.nl of telefonisch via nummer 14 0252.