Ontwerpbestemmingsplan ‘Tiny Houses Bloemenbuurt’ Lisse

dinsdag 25 april 2023

Ontwerpbestemmingsplan ‘Tiny Houses Bloemenbuurt’ Lisse

Er is een ontwerpbestemmingsplan opgesteld voor het plangebied Tiny Houses Bloemenbuurt in Lisse (binnenterrein Geraniumstraat/Narcissenstraat/Gasstraat/Broekweg). Op deze locatie wordt het mogelijk om 8 tiny houses te realiseren. De locatie is kadastraal bekend gemeente Lisse sectie D nummer 5099.

Het nieuwe bestemmingsplan met de planidentificatie: NL.IMRO.0553.BPtinyhsblmnbrt-onx1, zorgt ervoor dat de huidige maatschappelijke bestemming wordt gewijzigd in een woonbestemming, recreatiebestemming en een verkeersbestemming.

Zienswijze

De documenten met betrekking tot het ontwerpbestemmingsplan ‘Tiny Houses Bloemenbuurt’ liggen van woensdag 26 april 2023 tot en met dinsdag 6 juni 2023 voor iedereen ter inzage in het gemeentehuis in Lisse. Wilt u langskomen om het ontwerp bestemmingsplan ‘Tiny Houses Bloemenbuurt’ in te zien, dan kunt u telefonisch een afspraak maken met mevrouw Denise Zuidhoek of mevrouw Kelly Straver, telefoonnummer 14 0252.

Het plan is vanaf woensdag 26 april 2023 voor zes weken te vinden op de website van de gemeente Lisse en op de landelijke website: www.ruimtelijkeplannen.nl.

U kunt tot en met dinsdag 6 juni 2023 uw zienswijze indienen. Richt uw brief aan de gemeenteraad van Lisse, Postbus 200, 2160 AE Lisse.

Wilt u meer weten of heeft u vragen?

Meer informatie over het project Tiny Houses Bloemenbuurt vindt u ook op de website: www.lisse.nl. Voor vragen kunt u contact opnemen met mevrouw Denise Zuidhoek of mevrouw Kelly Straver, te bereiken via het e-mailadres: tinyhouses@lisse.nl , of telefonisch via nummer 14 0252.