Ontwerpbestemmingsplan "Partiële herziening HOV de Waterkanten" ter inzage

dinsdag 19 december 2023

Ontwerpbestemmingsplan "Partiële herziening HOV de Waterkanten" ter inzage

Burgemeester en wethouders van de gemeente Lisse maken bekend, dat het ontwerpbestemmingsplan Partiële herziening HOV de Waterkanten met de planidentificatie: NL.IMRO.0553.bpHOVWaterkanten-onx1 ter inzage ligt.

Het nieuwe bestemmingsplan maakt het mogelijk dat de Hoogwaardig Openbaar Vervoer (HOV) lijn van Noordwijk naar Schiphol aangelegd kan worden voor het gedeelte in Lisse. Met dit bestemmingsplan kan de bestaande infrastructuur aangepast worden en is de realisatie van de brug (met fiets- en voetpad) ter hoogte van de Sportlaan mogelijk.

De stukken met betrekking tot het ontwerpbestemmingsplan Partiële herziening HOV Waterkanten ligt van woensdag 20 december 2023 tot en met dinsdag 30 januari 2024 voor iedereen ter inzage in het gemeentehuis van Lisse. De digitale versie van het bestemmingsplan staat op de landelijke website: www.ruimtelijkeplannen.nl en op de website van de gemeente Lisse.

Zienswijze

Binnen de termijn, dat het ontwerpbestemmingsplan ter inzage ligt, kunt u schriftelijk of mondeling zienswijzen indienen bij de gemeenteraad van Lisse, Postbus 200, 2160 AE Lisse. Dit kan ook digitaal via e-mail: gemeente@lisse.nl.

Wilt u langskomen om het ontwerpbestemmingsplan in te zien, dan kunt u telefonisch een afspraak maken met Mevrouw Feijen, telefoonnummer 14 0252. Kijk voor meer informatie op www.lisse.nl/hov.