Ontwerpbestemmingsplan Nieuw Trompenburg Lisse

dinsdag 1 februari 2022

Ontwerpbestemmingsplan Nieuw Trompenburg Lisse

Er is een ontwerpbestemmingsplan opgesteld voor de locatie Trompenburg. De locatie is gelegen tussen de Achterweg, Vuursteeglaan, Heereweg en Woonzorgcentrum Rustoord. Kadastraal is dit terrein bekend bij de gemeente Lisse als sectie C, nummers 5123, 5124, 5049, 3052 en 2864.

Het nieuwe bestemmingsplan, met de planindentificatie: NL.IMRO.0553.bpNieuwtrompenburg-onx1, maakt het mogelijk dat er maximaal 65 woningen met bijbehorende voorzieningen kunnen worden gerealiseerd. De ontwikkeling betreft een divers woningbouwprogramma bestaande uit een vrijstaande woning, twee-onder-een kapwoningen, appartementen en rijwoningen.

Crisis- en herstelwet

Op het ontwerpbestemmingsplan Nieuw Trompenburg is de Crisis- en herstelwet van toepassing. Dit betekent voornamelijk dat bijzondere procedurele bepalingen gelden voor een eventuele beroepsprocedure bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State.

Zienswijze

De stukken met betrekking tot het ontwerpbestemmingsplan Nieuw Trompenburg liggen van woensdag 2 februari tot en met dinsdag 15 maart 2022 voor iedereen ter inzage in het gemeentekantoor in Lisse. We werken vanwege de coronamaatregelen alleen nog op afspraak. Wilt u langskomen om het ontwerpbestemmingsplan Nieuw Trompenburg in te zien, dan kunt u telefonisch een afspraak maken met Mevrouw Feijen of de heer Westman, telefoonnummer 14 0252.

Het plan is vanaf woensdag 2 februari 2022 voor zes weken te vinden op de website van de gemeente Lisse en op de landelijke website: www.ruimtelijkeplannen.nl.

U kunt tot en met dinsdag 15 maart 2022 uw zienswijze indienen. Richt uw brief aan burgemeester en wethouders van de gemeente Lisse, Postbus 200, 2160 AE Lisse.

Wilt u meer weten of heeft u vragen?

Meer informatie over Nieuw Trompenburg vindt u ook op de website: www.lisse.nl. Voor vragen kunt u contact opnemen met mevrouw Feijen of de heer Westman, te bereiken via het mailadres: j.feijen@hltsamen.nl, of telefonisch via nummer 14 0252.