Ontwerpbestemmingsplan Heereweg 423 Lisse

dinsdag 29 maart 2022

Ontwerpbestemmingsplan Heereweg 423 Lisse

Er is een ontwerpbestemmingsplan en ontwerpbesluit hogere waarden opgesteld voor de locatie Heereweg 423. Op deze locatie wordt de voormalige bollenschuur Dames en Werkhoven herbestemd. De bollenschuur wordt getransformeerd naar 4 appartementen. Deze locatie is kadastraal bekend bij de gemeente Lisse: sectie B, nummers 2999, 3000 en 3001.

Het nieuwe bestemmingsplan met de planindentificatie: NL.IMRO.0553.bpHeereweg423-onx1, zorgt ervoor dat de bedrijvenbestemming wordt gewijzigd in een woonbestemming.

Zienswijze

De stukken met betrekking tot het ontwerp bestemmingsplan Heereweg 423 liggen van woensdag 30 maart tot en met dinsdag 10 mei 2022 voor iedereen ter inzage in het gemeentekantoor in Lisse. We werken vanwege de coronamaatregelen alleen nog op afspraak. Wilt u langskomen om het ontwerp bestemmingsplan Heereweg 423 in te zien, dan kunt u telefonisch een afspraak maken met Mevrouw Marije van Hell, telefoonnummer 14 0252.

Het plan is vanaf woensdag 30 maart 2022 voor zes weken te vinden op de website van de gemeente Lisse en op de landelijke website: www.ruimtelijkeplannen.nl.

U kunt tot en met dinsdag 10 mei 2022 uw zienswijze indienen. Richt uw brief aan de gemeenteraad van Lisse, Postbus 200, 2160 AE Lisse.

Wilt u meer weten of heeft u vragen?

Meer informatie over Heereweg 423 vindt u ook op de website: www.lisse.nl. Voor vragen kunt u contact opnemen met mevrouw Marije van Hell, te bereiken via het mailadres: m.vanhell@hltsamen.nl, of telefonisch via nummer 14 0252.