Ontwerpbesluit omgevingsvergunning, Dorus Rijkersstraat in Lisse, het aanleggen van een weg (’t Speykpark fase 3)

dinsdag 3 augustus 2021

Het ontwerpbesluit voor het aanleggen van een weg en alle daarbij behorende stukken liggen vanaf 4 augustus 2021 ter inzage.

Als u het niet eens bent met de beslissing, dan kunt u hieronder zien hoe u dit kenbaar kunt maken.

De ontwerp omgevingsvergunning ligt vanaf 4 augustus 2021 t/m 14 september 2021 ter inzage.

Inzien

U kunt de ontwerp omgevingsvergunning inzien op het gemeentehuis. We werken vanwege de coronamaatregelen alleen nog op afspraak. Ook is de ontwerp omgevingsvergunning digitaal te raadplegen via www.ruimtelijkeplannen.nl.

Zienswijzen

Binnen de termijn, dat de ontwerp omgevingsvergunning ter inzage ligt, kunt u schriftelijk of mondeling zienswijzen indienen.

U kunt uw zienswijze ook digitaal indienen bij de gemeente via e-mailadres: omgevingsvergunningen@hltsamen.nl.

Openbaar

Wanneer u een zienswijze indient, dan kan iedereen deze zienswijze inzien. Uw zienswijze wordt niet geanonimiseerd.

Voor vragen en informatie kunt u contact opnemen via 14-0252 of via de e-mail: omgevingsvergunningen@hltsamen.nl.