Ontwerpbeschikking Wet algemene bepalingen omgevingsrecht − Grachtweg 89 in Lisse

dinsdag 12 december 2023
omgevingsvergunning

De Omgevingsdienst West-Holland ontving – namens het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Lisse – op 16 oktober 2023 een aanvraag voor een omgevingsvergunning onderdeel milieu (verandering). De aanvraag is ingediend voor Vleeswarenfabriek Persoon B.V. op de locatie Grachtweg 89 in Lisse.

De aanvraag gaat over het verruimen van de geluidnormen vanwege meer vrachtwagenbewegingen in de avond- en nachtperiode.

Voor het verlenen van de omgevingsvergunning wordt de ‘uniforme openbare voorbereidingsprocedure’ gevolgd. Deze procedure staat in afdeling 3.4 van de Algemene wet bestuursrecht. Wij namen de aanvraag in behandeling. Vervolgens stelden wij de ontwerpbeschikking op. De ontwerpbeschikking leggen wij voor u ter inzage.

Wilt u de aanvraag en de ontwerpbeschikking bekijken?

U kunt de aanvraag en ontwerpbeschikking inzien van woensdag 13 december 2023 tot en met dinsdag 23 januari 2024 via www.odwh.nl/inzagen.

Bent u het niet eens met onze ontwerpbeschikking?

Als u het niet eens bent met onze ontwerpbeschikking dan kunt u uw zienswijze geven. Dat doet u binnen zes weken na de dag dat de ontwerpbeschikking bekend is gemaakt.

U stuurt uw zienswijze per e-mail naar info@odwh.nl of per post naar:

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Lisse.

Per adres Omgevingsdienst West-Holland Postbus 159 2300 AD LEIDEN

Kunt u uw reactie niet opschrijven? Dan kunt u uw reactie uitleggen in een gesprek. Hiervoor kunt u bellen naar 071-4083100.

Meer informatie

Als u meer informatie wilt, dan kunt u contact opnemen met de Omgevingsdienst West-Holland. Dit kan via 071-4083100 of info@odwh.nl. Noem hierbij het zaaknummer: 2023-013329.