Ontwerp wijzigingsplan – Meer en Duin 263 Lisse

dinsdag 27 december 2022

Ontwerp wijzigingsplan – Meer en Duin 263 Lisse

Burgemeester en wethouders van de gemeente Lisse maken in overeenstemming met artikel 3.9a van de Wet ruimtelijke ordening bekend dat zij op 13 december 2022 hebben besloten het ontwerp ‘Wijzigingsplan Meer en Duin 263 te Lisse” met identificatiecode NL.IMRO.0553.wpmeerenduin263-ONX1 in procedure te brengen en voor een ieder ter inzage te leggen.

Status

Het ontwerpwijzigingsplan ligt vanaf woensdag 28 december 2022 tot en met 7 februari 2023 ter inzage in het gemeentehuis van Lisse. Om de stukken op het gemeentehuis in te zien kunt u een afspraak maken met Renate van de Nes. Tevens is het ontwerp wijzigingsplan digitaal te raadplegen via de website www.ruimtelijkeplannen.nl en via de gemeentelijke website www.Lisse.nl.

Toelichting

Het wijzigingsplan heeft betrekking op het verwijderen van de aanduiding ‘specieke vorm van bedrijvigheid – massagesalon uitsterfregeling’. De ruimtelijke uitstraling van de functie massagesalon past niet op deze locatie binnen het bedrijventerrein. Hierom is in het geldende bestemmingsplan een regel opgenomen dat de gronden niet meer gebruikt kunnen worden als massagesalon op het moment dat het gebruik voor minimaal 10 maanden aaneengesloten is onderbroken. De bedrijfsvoering van de massagesalon is per 28 februari 2022 beëindigd. Na deze beëindiging zijn de gronden en de bebouwing langer dan 10 maanden niet meer in gebruik als massagesalon.

Zienswijze

Het wijzigingsplan is digitaal te raadplegen via de website www.ruimtelijkplannen.nl via de link en via de gemeentelijke website www.lisse.nl.

Binnen de termijn dat het ontwerpwijzigingsplan ter inzage ligt kunt u schriftelijk of mondeling zienswijze indienen bij het college van burgemeesters en wethouders van Lisse, Postbus 2160 AE Lisse of per e-mail naar hete e-mailadres gemeente@lisse.nl onder vermelding van ‘zienswijzen ontwerp wijzigingsplan Meer en Duin 263 Lisse’.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Renate van de Nes, te bereiken via het mailadres r.vandenes@hltsamen.nl of telefonisch via nummer 14 0252.