Ontwerp omgevingsvergunning Hyacinthenstraat 20 Lisse, afwijken van het bestemmingsplan, voor 10 appartementen

dinsdag 26 maart 2024
omgevingsvergunning

Burgemeester en wethouders van de gemeente Lisse maken bekend dat, gelet op artikel 2.1, 2.10 en 2.12 van Wet algemene bepalingen omgevingsrecht (Wabo) de ontwerp omgevingsvergunning, voor het bouwen van 10 appartementen aan de Hyacinthenstraat 20 te Lisse, ter inzage ligt. Deze locatie is kadastraal bekend bij de gemeente Lisse: sectie D, nummer 7541.

Aan de Hyacinthenstraat 20 worden 10 appartementen gerealiseerd. Het bestaande pand van Stan van Noort wordt gesloopt. De appartementen worden gerealiseerd in een gebouw bestaande uit drie bouwlagen. De nieuwe appartementen passen niet in het huidige bestemmingsplan omdat wonen hier niet is toegestaan. Door deze omgevingsvergunning, waarbij wordt afgeweken van het bestemmingsplan, kunnen de appartementen worden gebouwd.

De ontwerp omgevingsvergunning ligt van woensdag 27 maart tot en met dinsdag 7 mei 2024 voor iedereen ter inzage;

• in het gemeentehuis van Lisse. Maak hiervoor een afspraak.

• de digitale versie van dit ontwerpbesluit kunt u inzien op de landelijke voorziening: www.omgevingswet.overheid.nl/regels-op-de-kaart/document zoeken/ identificatienummer: NL.IMRO.0553.Hyacinthenstrt20-onx1

Wilt u langskomen om het ontwerpbesluit in te zien, of heeft u vragen, dan kunt u telefonisch contact opnemen met de heer Van Noort of mevrouw Feijen, te bereiken via het volgende mailadres: t.vannoort@hltsamen.nl of j.feijen@hltsamen.nl of telefonisch via nummer 14 0252.

Zienswijze

U kunt tot en met dinsdag 7 mei 2024 uw zienswijze indienen. Richt uw brief aan burgemeester en wethouders van de gemeente Lisse, Postbus 200, 2160 AE Lisse. U kunt ook mondeling uw zienswijze geven.