Ontwerp bestemmingsplan “Schoolstraat 5-11 Lisse”

dinsdag 4 oktober 2022

Ontwerp bestemmingsplan “Schoolstraat 5-11 Lisse”

Er is een ontwerp bestemmingsplan opgesteld voor de locatie Schoolstraat 5-11 te Lisse. Op deze locatie worden de 2 woningen en de horecagelegenheid gesloopt. Hiervoor komt een wooncomplex met 33 appartementen terug. Het appartementencomplex zal bestaan uit oplopend 3, 4 en 5 bouwlagen.

Het nieuwe bestemmingsplan, met de planindentificatie: NL.IMRO.0553.bpschoolstraat5tm11-on01, zorgt ervoor dat de woon- en horecabestemming wordt gewijzigd in een woonbestemming.

Zienswijze

De stukken met betrekking tot het ontwerp bestemmingsplan Schoolstraat 5-11 liggen van woensdag 5 oktober tot en met dinsdag 15 november voor iedereen ter inzage in het gemeentehuis in Lisse. We werken op afspraak. Wilt u langskomen om het ontwerp bestemmingsplan Schoolstraat 5-11 in te zien, dan kunt u telefonisch een afspraak maken met Renate van de Nes, telefoonnummer 14 0252.

Het plan is vanaf woensdag 5 oktober 2022 voor zes weken te vinden op de website van de gemeente Lisse en op de landelijke website: www.ruimtelijkeplannen.nl.

U kunt tot en met dinsdag 15 november 2022 uw zienswijze indienen. Richt uw brief aan burgemeester en wethouders van de gemeente Lisse, Postbus 200, 2160 AE Lisse.

Wilt u meer weten of heeft u vragen?

Voor vragen kunt u contact opnemen met Renate van de Nes, te bereiken via het mailadres: r.vandenes@hltsamen.nl, of telefonisch via nummer 14 0252.