Beschikking Wet algemene bepalingen omgevingsrecht - Grachtweg 89 in Lisse

dinsdag 24 december 2019
Beschikkingen | afhandeling

Beschikking Wet algemene bepalingen omgevingsrecht - Grachtweg 89 in Lisse

De Omgevingsdienst West-Holland heeft namens burgemeester en wethouders van de gemeente Lisse op 23 december 2019 een omgevingsvergunning verleend aan Vleeswarenfabriek Persoon B.V. voor een inrichting (milieu) gelegen aan Grachtweg 89 in Lisse. Het betreft een beschikking op een aanvraag om een veranderingsvergunning voor het lozen van pekelwater tezamen met overig bedrijfsafvalwater in een openbaar vuilwaterriool in plaats van de afvoer van pekelwater per as.

Er zijn geen zienswijzen omtrent de ontwerpvergunning naar voren gebracht. De omgevingsvergunning is ten opzichte van het ontwerp niet gewijzigd.

Voor het verlenen van de omgevingsvergunning wordt de in afdeling 3.4 van de Algemene wet bestuursrecht omschreven procedure gevolgd.

De stukken liggen ter inzage van vrijdag 27 december 2019 tot en met vrijdag 7 februari 2020 in het gemeentehuis van Lisse, op afspraak door te bellen naar 14 0252, of via de website van de gemeente Lisse, www.lisse.nl.

Rechtsbescherming

Bent u het niet eens met ons besluit? Dan kunt u beroep instellen. De beroepstermijn van zes weken start een dag nadat de beschikking ter inzage is gelegd. U stuurt uw beroepschrift naar rechtbank Den Haag sector bestuursrecht, Postbus 20302, 2500 EH Den Haag. Dit beroepschrift kunt u ook digitaal indienen bij genoemde rechtbank via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD).

Het indienen van een beroepschrift stelt de inwerkingtreding van de beschikking niet uit. Als u beroep heeft ingesteld kan, in spoedeisende gevallen, ook een verzoek om voorlopige voorziening worden gedaan. De beschikking treedt niet in werking voordat op dat verzoek door de voorzieningenrechter is beslist. Dit verzoek kan worden gedaan bij de Voorzieningenrechter van de rechtbank Den Haag, sector bestuursrecht, Postbus 20302, 2500 EH Den Haag. Dit verzoekschrift kunt u ook digitaal indienen bij genoemde rechtbank via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Wij verzoeken u een afschrift van het verzoek om voorlopige voorziening toe te sturen aan: burgemeester en wethouders van gemeente Lisse, per adres Omgevingsdienst West-Holland, Postbus 159, 2300 AD Leiden.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met de heer E. van Dijk via 0714083445 of E.vandijk@odwh.nl.