Ontwerpbeschikking Wet algemene bepalingen omgevingsrecht - Grachtweg 89 in Lisse

dinsdag 29 oktober 2019
Beschikkingen | afhandeling

De Omgevingsdienst West-Holland heeft namens burgemeester en wethouders van de gemeente Lisse op 22 december 2017 een aanvraag ontvangen van Vleeswarenfabriek Persoon B.V. om een omgevingsvergunning voor een inrichting (milieu), gelegen aan Grachtweg 89 in Lisse. Op 25 april 2018, 31 mei 2018 en 31 augustus 2018 hebben wij op de aanvraag aanvullende gegevens ontvangen. Het betreft een aanvraag om een veranderingsvergunning voor het lozen van pekelwater tezamen met overig bedrijfsafvalwater in een openbaar vuilwaterriool in plaats van de afvoer van pekelwater per as.

Voor het verlenen van de omgevingsvergunning wordt de in afdeling 3.4 van de Algemene wet bestuursrecht omschreven procedure gevolgd. De aanvraag hebben wij in behandeling genomen. Vervolgens hebben wij het ontwerp van de vergunning opgesteld.

Stukken inzien

De stukken en de ontwerpbeschikking liggen ter inzage van woensdag 30 oktober 2019 tot en met dinsdag 10 december 2019 in het gemeentehuis van Lisse, op afspraak door te bellen naar 14 0252, of via de website van de gemeente Lisse, www.lisse.nl.

Zienswijzen geven

U kunt tot en met dinsdag 10 december 2019 uw zienswijze indienen. Richt uw brief aan college van burgemeester en wethouders van de gemeente Lisse, per adres: Omgevingsdienst West-Holland, Postbus 159, 2300 AD Leiden. U kunt ook mondeling uw zienswijze geven.

Beroep instellen

Belanghebbenden die tijdig zienswijzen hebben ingebracht tegen de ontwerpbeschikking kunnen tegen de definitieve beschikking beroep instellen bij de Rechtbank Den Haag, Sector bestuursrecht, Postbus 20302, 2500 EH in Den Haag.

Inlichtingen

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met de heer E. van Dijk via 0714083445 of E.vandijk@odwh.nl.