Afgehandelde vergunning/ontheffing Algemene plaatselijke verordening, Meer en Houtplein 10 in Lisse

woensdag 12 december 2018
Beschikkingen | afhandeling

Het besluit betreft een ontheffing gebruik openbare grond voor het plaatsen van een opslagcontainer op de locatie Meer en Houtplein 10 in Lisse van 19 tot 31 december 2019.

Besluit: toegekend

Nummer besluit: Z-18-066020

Datum besluit: 10 december 2018

Startdatum bezwaartermijn: 11 december 2018

Als u het niet eens bent met de beslissing, dan kunt u hieronder zien hoe u dit kenbaar kunt maken.

Bezwaar tegen verleende vergunningen

Als u het niet eens bent met het besluit, kunt u bezwaar maken. Voordat u dit doet, kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen. We nemen dan het besluit met u door. Belt u hiervoor met ons algemene nummer (14 0252).

Belanghebbenden kunnen binnen zes weken – vanaf de dag na de verzenddatum van betreffende vergunning – een gemotiveerd bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders van Lisse.

Het bezwaarschrift moet bevatten:

• Naam en adres

• Datum

• Omschrijving van de beslissing waartegen bezwaar bestaat

• Reden(en) van het bezwaar

• Handtekening

Verzoek voorlopige voorziening

Een bezwaarschrift heeft geen schorsende werking. Als sprake is van een spoedeisende zaak, kunt u tegelijkertijd bij de Voorzieningenrechter van de rechtbank in Den Haag een gemotiveerd verzoek om een voorlopige voorziening indienen. Hiervoor moet u wel griffiekosten betalen. Het verzoek moet bevatten:

• Naam en adres

• Datum

• Besluit waartegen bezwaar bestaat

• Kopie van het bezwaarschrift dat bij de gemeente Teylingen is ingediend.

Het adres is:

Voorzieningenrechter rechtbank Den Haag

Sector Bestuursrecht

Postbus 20302

2500 EH Den Haag

U kunt ook digitaal het verzoekschrift indienen bij genoemde rechtbank via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Kijk op de genoemde site voor de precieze voorwaarden.