Afgehandelde vergunning/ontheffing/melding Algemene plaatselijke verordening, Heereweg 223 in Lisse

dinsdag 6 november 2018
Beschikkingen | afhandeling

Het besluit betreft een ontheffing gebruik openbare grond voor het plaatsen van een hijskraan op de locatie Heereweg 223 in Lisse.

Besluit: toegekend

Nummer besluit: Z-18-062186

Datum besluit: 1 november 2018

Startdatum bezwaartermijn: 2 november 2018

Als u het niet eens bent met de beslissing, dan kunt u hieronder zien hoe u dit kenbaar kunt maken.

Bezwaar tegen verleende vergunningen

Als u het niet eens bent met het besluit, kunt u bezwaar maken. Voordat u dit doet, kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen. We nemen dan het besluit met u door. Belt u hiervoor met ons algemene nummer (14 0252).

Belanghebbenden kunnen binnen zes weken – vanaf de dag na de verzenddatum van betreffende vergunning – een gemotiveerd bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders van Lisse.

Het bezwaarschrift moet bevatten:

• Naam en adres

• Datum

• Omschrijving van de beslissing waartegen bezwaar bestaat

• Reden(en) van het bezwaar

• Handtekening

Verzoek voorlopige voorziening

Een bezwaarschrift heeft geen schorsende werking. Als sprake is van een spoedeisende zaak, kunt u tegelijkertijd bij de Voorzieningenrechter van de rechtbank in Den Haag een gemotiveerd verzoek om een voorlopige voorziening indienen. Hiervoor moet u wel griffiekosten betalen. Het verzoek moet bevatten:

• Naam en adres

• Datum

• Besluit waartegen bezwaar bestaat

• Kopie van het bezwaarschrift dat bij de gemeente Teylingen is ingediend.

Het adres is:

Voorzieningenrechter rechtbank Den Haag

Sector Bestuursrecht

Postbus 20302

2500 EH Den Haag

U kunt ook digitaal het verzoekschrift indienen bij genoemde rechtbank via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Kijk op de genoemde site voor de precieze voorwaarden.