Lokaal Loket Lisse weer open

9 juli

Het Lokaal Loket heeft haar deuren weer geopend voor alle vragen op het gebied van welzijn, zorg, inkomen en wonen.

Je kunt vanaf maandag 6 juli weer langskomen bij het gemeentehuis met al je vragen op het gebied van welzijn, zorg, inkomen en wonen. Of het nu gaat om een vraag over activiteiten in de buurt, werk en inkomen, schulden, vervoer, echtscheiding, ouder worden, of iets anders. De medewerkers van het Lokaal Loket wijzen je de weg en geven gratis informatie en advies.

Afspraak maken

Wel vragen we je in deze coronatijd om van tevoren een afspraak te maken via onze website. Zo kunnen we checken of het voor iedereen veilig en gezond is om elkaar te treffen. Het loket is geopend op maandag, woensdag en donderdag van 9.00 – 12.00 uur.

Wat kan het lokaal loket voor je betekenen?

In het Lokaal Loket werken verschillende organisaties samen. Soms kan de medewerker je direct verder helpen, soms zal hij jouw vraag bij een andere organisatie neerleggen. Vaak is er meer mogelijk dan je denkt. De medewerker in het loket denkt graag met je mee in het zoeken naar oplossingen. Denk hierbij aan de volgende vragen:

  • Je hebt financiële problemen
  • Je hebt moeite om je huishouden te doen
  • Je bent mantelzorger en dat valt je zwaar
  • Je hebt moeite om je administratie op orde te houden en bent het overzicht kwijt


Dit zijn maar een paar voorbeelden. Je kunt met veel meer vragen terecht bij het Lokaal Loket. Aarzel niet om te bellen of langs te komen. Je staat er niet alleen voor! Je kunt ons ook mailen: Lokaalloket-lisse@hltsamen.nl.

Ga naar het begin