Dienstverlening gemeente aangepast

26 maart

We zetten in op een zo goed mogelijke telefonische en digitale bereikbaarheid.

Als het niet kan wachten: maak telefonisch een afspraak via 14 0252

Als je zaken moet regelen die volgens jou niet kunnen wachten of niet mogen wachten, maak dan telefonisch een afspraak. Denk hierbij bijvoorbeeld aan zaken zoals een aangifte, geboorte of overlijden. Ook voor het afhalen van documenten moet je een afspraak maken.
 

Digitaal zaken regelen

Diverse zaken kun je eenvoudig direct digitaal regelen. Zoals een melding openbare ruimte via fixi.nl of het doorgeven van je verhuizing. Kijk voor alle zaken die je direct digitaal kunt regelen op onze website.
 

Samenvatting aangepaste dienstverlening

Gemeentehuis dagelijks alleen op afspraak geopend voor urgente zaken:
maandag - vrijdag van 8.30 – 12.30 uur

Telefonisch bereikbaar (14 0252) en beantwoording berichten sociale media:
maandag - donderdag van 8.30 – 17.00 uur
vrijdag van 8.30 – 12.30 uur


Milieustraten en afvalinzameling:

  • De milieustraten blijven geopend.
  • Afvalinzameling gaat gewoon door.
     

Lokaal Loket

Alleen op afspraak geopend voor urgente zaken:
maandag – vrijdag van 8.30 – 12.30 uur voor hulp en ondersteuning, werk en inkomen en WMO
 

Stichting Binnenvest:
Telefoonnummer: 071 51 66 100 / H.DenHaas@debinnenvest.nl
 

Inloopspreekuur voor zelfstandigen bij de ISD Bollenstreek:
Deze gaat alleen op afspraak door. Dit kan via (0800) 95 67 000 of via bbz@isdbollenstreek.nl. Op de website van de ISD Bollenstreek staat meer informatie over de aangepaste dienstverlening.


Mogelijk langere wachttijden

Zoals het RIVM voorschrijft, blijven ook onze medewerkers uit voorzorg thuis als zij lichte gezondheidsklachten hebben. Hierdoor hebben wij minder mensen beschikbaar. Dat betekent dat de wachttijden langer kunnen zijn dan je van ons gewend bent. Wij vragen hiervoor je begrip.
 

Meer weten?

Uiteraard bekijken we de situatie per dag. De meest actuele wijzigingen vind je op onze website.

Ga naar het begin