Hieronder staat een overzicht van de accounts die gemeente Lisse op dit moment gebruikt.

Neemt u contact met ons via onze social media kanalen? Stuur geen persoonsgegevens of andere persoonlijke informatie via social media. Bijvoorbeeld: adresgegevens, telefoonnummers, creditcardgegevens en inloggegevens. Voor uw eigen veiligheid kunnen we besluiten om berichten met persoonlijke gegevens te verwijderen. Heeft u een vraag waarbij u zulke gegevens moet doorgeven, neem dan telefonisch of per email contact met ons op.

Wilt u weten wat u van ons kunt verwachten en wat wij van u? Kijk dan bij de spelregels Social Media


Spelregels Social Media

De gemeente Lisse gebruikt social media om in contact te zijn met inwoners en andere belangstellenden. We zetten de kanalen onder meer in om anderen te informeren. Ook kunt u de gemeente benaderen met uw vragen via Twitter (@GemLisse), Instagram (@gemeente_lisse) en Facebook (Gemeente Lisse). We streven ernaar dat u binnen een werkdag een reactie krijgt. 

We zijn benieuwd naar uw reactie op onze berichten. We nodigen u van harte uit om te reageren. We hebben wel een aantal spelregels voor het gebruik van social media.

  • Wij respecteren ieders mening. Dezelfde houding verwachten wij van iedereen die via social media berichten aan of over de gemeente plaatst.
  • Agressieve uitingen, grof taalgebruik, misleiding of discriminatie accepteren wij niet. Deze uitingen verwijderen wij van onze social mediakanalen.
  • Wij nemen de algemene normen en waarden in acht. Datzelfde verwachten wij van iedereen.
  • Plaats op social media geen persoonlijke gegevens van medewerkers van de gemeente Lisse of van anderen.
Ga naar het begin