Beschikking Wet milieubeheer – Heereweg 246 te Lisse

dinsdag 2 maart 2021
Beschikkingen | aanvraag

Beschikking Wet milieubeheer – Heereweg 246 te Lisse

De Omgevingsdienst West-Holland heeft namens burgemeester en wethouders van de gemeente Lisse maatwerkvoorschriften voor geluid op grond van het Activiteitenbesluit opgelegd aan supermarkt Dirk van de Broek voor de locatie Heereweg 246 te Lisse. Het betreft het plaatsen van een geluidscherm aan Achterweg 4 te Lisse. Het besluit is genomen op 2 maart 2021.

Bezwaar

Tegen deze beschikking kunnen belanghebbenden binnen zes weken na de

verzenddatum een bezwaarschrift indienen, gericht aan college van burgemeester en

wethouders van de gemeente Lisse , per adres van de Omgevingsdienst West-Holland, Postbus 159, 2300 AD Leiden o.v.v. ‘bezwaarschrift tegen besluit maatwerk Dirk van den Broek Supermarkten, Heereweg 246 te Lisse’. De volgende onderdelen moeten in het bezwaarschrift zijn opgenomen:

de dagtekening;

een omschrijving van de beschikking waartegen het bezwaar is gericht;

de naam en adres van de indiener;

de gronden van het bezwaar;

de ondertekening.

Voorlopige voorziening

In spoedeisende gevallen kunt u naast het indienen van een bezwaarschrift ook een verzoek om voorlopige voorziening doen. De Voorzieningenrechter kan bepalen dat dit besluit niet van kracht wordt in afwachting van de behandeling van het bezwaarschrift. U stuurt uw verzoek om voorlopige voorziening naar de voorzieningenrechter van de rechtbank Den Haag, sector bestuursrecht, Postbus 20302, 2500 EH Den Haag.

Dit verzoekschrift kunt u ook digitaal indienen bij genoemde rechtbank via het digitale loket Rechtspraak: http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD).

Daarnaast verzoeken wij u een kopie van het afschrift van het verzoek om voorlopige voorziening te sturen aan: het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Lisse, per adres Omgevingsdienst West-Holland, Postbus 159, 2300 AD Leiden.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met de Omgevingsdienst West-Holland via 071-4083100 of info@odwh.nl.