Beschikking Wet milieubeheer – Berkhoutlaan 3 in Lisse

dinsdag 11 januari 2022
andere beschikking

Beschikking Wet milieubeheer – Berkhoutlaan 3 in Lisse

De Omgevingsdienst West-Holland verleent, namens het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Lisse, maatwerkvoorschriften aan Domino’s Pizza Netherlands BV voor de locatie aan de Berkhoutlaan 3 in Lisse. Het maatwerk betreft ontheffing voor het hebben van een vetafscheider. Dit besluit is genomen op grond van het Activiteitenbesluit milieubeheer.

Bezwaar

Tegen deze beschikking kunnen belanghebbenden tot 6 weken na bekendmaking een bezwaarschrift indienen, gericht aan het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Lisse, per adres van de Omgevingsdienst West-Holland, Postbus 159, 2300 AD Leiden o.v.v. ‘bezwaarschrift Berkhoutlaan 3 in Lisse’.

De volgende onderdelen moeten in het bezwaarschrift zijn opgenomen:

de dagtekening

een omschrijving van de beschikking waartegen het bezwaar is gericht

de naam en adres van de indiener

de gronden van het bezwaar

de ondertekening

De mogelijkheid tot het indienen van een bezwaarschrift bestaat ook voor derde belanghebbenden.

Voorlopige voorziening

In spoedeisende gevallen kunt u naast het indienen van een bezwaarschrift ook een verzoek om voorlopige voorziening doen. Hiermee voorkomt u dat dit besluit van kracht wordt in afwachting van de behandeling van het bezwaarschrift. U stuurt uw verzoek om voorlopige voorziening naar: de voorzieningenrechter van de rechtbank Den Haag, sector bestuursrecht, Postbus 20302, 2500 EH Den Haag.

Dit verzoekschrift kunt u ook digitaal indienen bij genoemde rechtbank via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD of eHerkenning). Wij verzoeken u een kopie van dit verzoek om voorlopige voorziening te zenden aan: het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Lisse, per adres Omgevingsdienst West-Holland, Postbus 159, 2300 AD Leiden.

Meer informatie

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met de Omgevingsdienst West-Holland via 071-4083100 of info@odwh.nl. Vermeld hierbij het zaaknummer: 2021-020334.