Beschikking Wet algemene bepalingen omgevingsrecht - Sportlaan/Oranjelaan, project De Waterkanten veld 4

dinsdag 22 maart 2022
omgevingsvergunning

De Omgevingsdienst West-Holland heeft namens het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Lisse een omgevingsvergunning beperkte milieutoets verleend aan Nathan Projects.

De activiteit waarvoor toestemming is verleend, is het installeren van een gesloten bodemenergiesysteem met een bodemzijdig vermogen van meer dan 70 kW ten behoeve van het verwarmen en koelen van 72 appartementen op de locatie Sportlaan/ Oranjelaan te Lisse.

Bezwaar

Tegen deze beschikking kunnen belanghebbenden binnen zes weken na de verzenddatum een bezwaarschrift indienen, gericht aan het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Lisse, per adres van de Omgevingsdienst West-Holland, Postbus 159, 2300 AD Leiden o.v.v. ‘Sportlaan/Oranjelaan te Lisse’ of per e-mail naar bezwaarschrift@odwh.nl.

De volgende onderdelen moeten in het bezwaarschrift zijn opgenomen:

- de dagtekening

- een omschrijving van de beschikking waartegen het bezwaar is gericht

- de naam en adres van de indiener

- de gronden van het bezwaar

- de ondertekening

Voorlopige voorziening

In spoedeisende gevallen kunt u naast het indienen van een bezwaarschrift ook een verzoek om voorlopige voorziening doen. Hiermee kan de voorzieningenrechter bepalen dat dit besluit niet van kracht wordt in afwachting van de behandeling van het bezwaarschrift.

U stuurt uw verzoek om voorlopige voorziening naar: de voorzieningenrechter van de rechtbank Den Haag, sector bestuursrecht, Postbus 20302, 2500 EH Den Haag. Dit verzoekschrift kunt u ook digitaal indienen bij genoemde rechtbank via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD of eHerkenning).

Daarnaast verzoeken wij u een afschrift van het verzoek om voorlopige voorziening te sturen aan het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Lisse, per adres Omgevingsdienst West-Holland, Postbus 159, 2300 AD Leiden.

Inlichtingen

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met de Omgevingsdienst West-Holland via 071-4083100 of info@odwh.nl. Vermeld hierbij het zaaknummer: 2022-002837.